Pokud si chcete text práce nebo její případné přílohy stáhnout, klikněte na odkaz pravým
tlačítkem a zvolte volbu Uložit cíl jako. V opačném případě se může stát, že bude
Váš prohlížeč chtít soubor zobrazit rovnou a jeho načítání může zvláště
u větších souborů trvat dlouho.
Archiv prací pro 39. ročník SOČ
12. tvorba učebních pomůcek, didaktická technologie
-
Výukové materiály Save the jungle with Rimbo pro projekt Help for jungle
Autor/ři: Radka Syrová, Petra Crhonková
Myslíme si, že pozitivní vztah k pralesu a informace potřebné k péči o něj by se dětem měly vštěpovat již od malička. Z tohoto důvodu jsme se zaměřily právě na věkovou skupinu 8-14 let. V Indonésii byly založeny tzv. odpolední školy, ve kterých vedou výuku proškolení místní i zahraniční dobrovolníci. Školy jsou zaměřeny na environmentální vzdělávání místních obyvatel a jejich zapojení do ochrany indonéského pra-lesa. Ve zdejších školách chybí učebnice i učební pomůcky. Proto jsme vytvořily tento výukový materiál SAVE THE JUNGLE WITH RIMBO – pracovní sešit s 5 výukovými moduly a komentova-nou příručku pro vyučující. Oba materiály jsou psány v anglickém jazyce. Materiály budou aplikovány i v hodinách angličtiny na ZŠ Bzenec či v prvním ročníku víceletého gymnázia na naší škole.
-
Výukový model automatizační linky s PLC
Autor/ři: Jan Novotný, Daniel Přibyl
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit funkční model automatizační linky, která bude využita ve výuce programování řídicích systémů. Práce se zabývá rozborem komponentů a jejich parametry (řídicí systémy, pohony, senzory, zobrazovače a ostatní); konstrukcí linky a jejím zapojením.
-
Sborník chemických experimentů pro učitele základních a středních škol
Autor/ři: Petr Palivec, Kamila Starkbaumová
Vytvořit funkční didaktickou pomůcku pro výuku chemie, ve formě sborníku experimentů a tím: 1. Zvýšit zájem o vědu a techniku 2.Zpříjemnit výuku chemie na školách 3. Usnadnit učitelům přípravu demonstračních experimentů při výuce chemie (nižší nároky na chemikálie, vysoká efektivita, podrobné principy a zajištění správné funkčnosti experimentů)