Pokud si chcete text práce nebo její případné přílohy stáhnout, klikněte na odkaz pravým
tlačítkem a zvolte volbu Uložit cíl jako. V opačném případě se může stát, že bude
Váš prohlížeč chtít soubor zobrazit rovnou a jeho načítání může zvláště
u větších souborů trvat dlouho.
Archiv prací pro 44. ročník SOČ
18. Informatika
-
Codeventure
Autor/ři: Michal Maděra, Josef Kahoun
Vytvoření edukativní hry pro rozvoj logického myšlení a základy programování u dětí mladšího školního věku.
-
Smart Home
Autor/ři: Tadeáš Fryčák
Cílem práce bylo vytvořit uživatelsky přívětivou, univerzální, snadno rozšiřitelnou chytrou domácnost s vyspělými grafickými prvky, která by umožňovala připojení hardwarových zařízení s otevřeným API včetně vlastních DIY zařízení a zároveň umožňovala uživateli jednoduchou správu zařízení včetně použití pokročilejších technologií například z oboru obrazové analýzy.
-
IsletSwipe: Systém sběru dat pro trénink neuronové sítě
Autor/ři: Adam Koza
Cílem práce je vyřešit problém výběru a tvorby vhodného tréninkového materiálu pro neuronovou síť IsletNet, která pomáhá při transplantaci Langerhansových ostrůvků u diabetiků. Proto jsme vytvořili software, který sbírá uživatelské hodnocení ohraničení Langerhansových ostrůvků. Systém má za úkol výsledky statisticky analyzovat a vyvodit z nich zhodnocení jejich vhodnosti pro trénink neuronové sítě IsletNet. Aplikace má být pro uživatele jednoduchá na použití, ovšem schopná souhrnného a mnohostranného sběru dat.