Pokud si chcete text práce nebo její případné přílohy stáhnout, klikněte na odkaz pravým
tlačítkem a zvolte volbu Uložit cíl jako. V opačném případě se může stát, že bude
Váš prohlížeč chtít soubor zobrazit rovnou a jeho načítání může zvláště
u větších souborů trvat dlouho.
Archiv prací pro 41. ročník SOČ
14. pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času
-
Didaktické hry při výuce angličtiny a sborník her
Autor/ři: Eliška Seidlová
Shrnout teoretické příčiny důležitosti zapojení her do výuky, ukázat, jak mají být do hodin začleněny, a vytvořit sborník didaktických her pro výuku angličtiny dětí předškolních a mladšího školního věku.
-
Přehled nejčastějších chyb v plaveckých technikách rekreačních plavců u základních plaveckých způsobů
Autor/ři: Marie Šimovcová
Cílem práce bylo vypracovat teoretickou část obsahující základní informace o plavání, provedení správné techniky a vytyčení nejčastějších chyb dle literatury a osobního postoje. Dále zpracování přehledu nejčastějších chyb v plaveckých technikách rekreačních plavců využívajících brněnské plavecké bazény metodou pozorování a vytvoření nápomocného letáku pro rekreační plavce.
-
Dramatická výchova jako pomůcka ve výuce českého jazyka a literatury
Autor/ři: Magdaléna Hlaváčková
Cílem mé práce SOČ je ukázat na možnost praktického využití dramatické výchovy jako pomůcky k zatraktivnění výuky českého jazyka i jako prostředku ke kultivaci mluveného projevu žáků a k posílení vztahů v třídním kolektivu na základě ukázkových hodin pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Dalším cílem je i vytvoření zásobníku dramatickým aktivit navazujících na učivo českého jazyka prvního stupně ZŠ.