Pokud si chcete text práce nebo její případné přílohy stáhnout, klikněte na odkaz pravým
tlačítkem a zvolte volbu Uložit cíl jako. V opačném případě se může stát, že bude
Váš prohlížeč chtít soubor zobrazit rovnou a jeho načítání může zvláště
u větších souborů trvat dlouho.
Archiv prací pro 41. ročník SOČ
13. ekonomika a řízení
-
Cenové války autobusových a železničních dopravců
Autor/ři: Lenka Hlucháňová
Zjistit, zda RegioJet a Flixbus na trase Praha – Brno a zpět soutěží o stejné zákazníky. Přiblížit dřívější spor ASIANY a Student Agency (nyní již RegioJet).
-
Efektivita prospěchových stipendií
Autor/ři: Alexandr Pisani
Hlavním cílem této práce bylo zodpovězení výzkumné otázky, zdali je stipendium správným způsobem, jak motivovat studenty a případně, jak by mělo být nastaveno, aby byla zajištěna co největší možná efektivita.
-
Druhá šance pro Prestige?
Autor/ři: Matěj Vítek
V práci se zabývám teorií možného nového marketingového přístupu firmy Moleda, který by mohl dostat její značku Prestiž do povědomí mladých lidí a zvýšit zájem o její zboží. Ke srovnání jsem zvolil značku Nike a pomocí porovnání konkrétních modelů bot jsem navrhnul možnost nového marketingového mixu značky Moleda, který by jí napomohl zvýšit prodej.